13 lutego 2012

Gwiazdor z polski ;)

Kilka dni temu nowo poznane dziewczyny na uczelni Mema, zaprosily mnie na dzisiaj abym przyszedl do ich klasy na uczelni na przedmiot cos ala europeistyka i opowiedzial cos przed studentami o polsce haha. Także miałem swój własny wykład na ich uczelni.

Poniewaz byl to dla mnie dobry trening (No Fear!) i dlatego ze lekko sie obawialem, poniewaz nie mam wielkiego dosw. w wystapienach publicznych pewnie ze sie zgodzilem. Ale nie mialem pojecia co tam powiem.

1) Moj angielski jest komunikatywny, ale nie do takiego stopnia abym swobodnie sie nim poslugiwal i cos opowiadal publicznie.

2) Wstyd sie przyznac ale nie pamietam kiedy sa wazne wydarzenia w polsce itp. jak sa to zawsze sie o tym dowiaduje od kogos dlatego nie zaprzatam sobie glowy by pamietac takie rzeczy.

3) Co ja moge opowiedziec o polsce...

Zaszedlem do nich do klasy z Memem na umowiona godzine. Czekajac az podlacza laptopa do projektora, dostalem goraca herbate w kubku. (A JAK, GWIAZDA!) i wiekszosc juz czekala na moja prezentacje hehe. Reprezentowałem nas wszystkich, dlatego starałem się pokazać jak najlepiej nasz piękny kraj. ;) Czułem się naprawdę wyjątkowo.



Byly pytania i ja cos zdolalem opowiedziec. Całość trwała jakieś 40-60min. Spoko, a na koniec otrzymałem uznanie gromkimi brawami. W kazdym razie dalem rade i mysle ze da sie pokonac strach przed wystapieniami publicznymi jedynie cwiczac. Polecam organizacje Toastmaster uczacą wystapien publicznych. Dziala na calym swiecie tym takze w Czestochowie. Zapisze sie bo fajna zabawa i duzy rozwoj osobisty. A takie cos jak widać zawsze sie w zyciu gdzies przyda ;)

SZIEAAA pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz