13 lutego 2012

Wpasc do paszczy wilka czyli Gay Party

Kilka dni nie pisalem, nektore rzeczy pozostawie dla siebie dlatego tez nie wszystko opisuje.
Ale 2 dni temu wpadlem w konkretne gowno. Niczym blekitna ostryga z Akademi Policyjnej:)
Trafilem na gejowska domowke, bez jaj. Czekos takiego jeszcze nie doswiadczylem w swoim zyciu. Ja z kumplem jako jedyni hetero, + z nami dwie zaprzyjazione lezbijeczki. Wchodzimy do mieszkania a tu z 20 chlopa patrzacych na nas z kumplem jak na lukier na torcie. Wpadlismy jak sliwki w kompot. Ale ok, mowie mu trzymamy sie razem, asekuruj moje tyly, jak cos to sie napierdalamy z nimi. Siedlismy, na krzeslach blisko wyjscia, trzeba bylo zachowywac sie normalnie i pewnie dla niewzbudzania wiekszej uwagi. Jesli poznaliby po naszym zachowaniu ze maja przewage moglo by byc juz dawno po nas. Odrazu jeden z nich podszedl nas zagadywac i skad jestesmy. Wszystko zalatwiac na luzie i dyplomatycznie, dlatego nie znalazl z nami dluszej plaszczyzny do rozmowy. ja z nim wogole nie rozmawialem bo nie znam "na szczescie" hiszpanskiego. hehe Gdyby nie nasze kolezanki ktore z nami staly i gadaly mysle ze nie zostalbym tam nawet 5 min. One wiedzialy ze my nie tego i bardzo troszczyly sie o nas, uf;) A wiec tak siedzimy muza caly czas gra, wypilem dwa piwka a przedemna tancza ze soba pary pedziow. Jestem tolerancyjny ale jak nie musze w tym uczestniczyc ok? :) fuck! ;) Najgorsze dopiero przed nami, byli tam rowniez goscie w wieku okolo 40-50 lat w skorach i z wasem. Kumpel chcial sie wylac, mowi Sebas ja ide na dwor nie ryzykuje w toalecie. Ja na to no pewnie ok idz... W tym czasie na kanapie obok zostalo dwoch mega geylordów stale przysuwajacych sie w nasza strone. Jestem twardy i bym im nawalil gdyby mnie dotkneli ale troche zaczolem sie ich obawiac. Gdy kolega poszedl na dwór widzialem ze jeden pokazywal drugiemu by za nim szedl, a ten co zostal gapil sie na mnie co chwile z usmiszkiem probojac zlapac ze mna "eyes contact" :D Jakbym to w filmie zobaczył to bym się uśmiał, ale mnie to faktycznie spotkało. Kumpel zawrocil "Ty ten gosc za mna szedl!" dobra idziemy razem sie odlac. Wrocilismy i mowimy dziewczynom, ok skarbie my to juz spadamy. (Robi sie za goraco) Video poniżej zastąpi moje słowa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz